24 januari 2016

Haak-In van CAL Lossen&Vasten

Vandaag was het dan zover, een gezellig haak-in in Rozet van de CAL Deken van Lossen&Vasten.
Gisteren kwam deel 3 van het patroon, dus vandaag konden we lekker aan de gang.
Ik was natuurlijk heel erg benieuwd naar alle dekens van iedereen.
Met mijn tas vol wolletjes, mijn deken en mijn schriftje was ik helemaal klaar. 
Op naar Rozet, daar zat Marjan al, één van mijn vaste dames van het breicafé. 
José ( vaste vrijwilligers bij het breicafé in Rozet)had de bus gemist dus moest ik even zelf koffie en thee maken en ik had ook nog wat lekkers meegenomen voor bij de koffie en thee.
De eerste dames kwamen al snel binnen lopen en daar kwamen alle dekens te voorschijn.
Elkaars deken bewonderen, steken uitleggen, hoe doe jij dat nou?? wolsoorten en kleurencombinaties bekijken en de voor en nadelen bespreken, kortom het werd een gezellige boel.

  
De tijd vloog voorbij, het was een super gezellig middag, dames!
Op 19 Maart om 14.00 uur organiseer ik nog een Haak-In om samen te haken aan de deken van Lossen&Vasten.


                                                          XXX Fijne week XXX


2 opmerkingen:

marjan zei

was heel gezellig,leuk om te zien hoe elke deken toch weer anders is van kleur of grote.de datum staat in de agenda voor de volgende keer

Anoniem zei

Gister bij het breicafe in de Hooimaat de dekens van Kim, Marjan en jou gezien. Superleuk hoe jullie alledrie dezelfde deken maken maar deze er door de verschillende kleurkeuzes heel anders lijken en alledrie prachtig zijn. Ben heeeel benieuwd hoe de dekens er aan het einde van de cal uit zien.

En je vestje was zoals ik had verwacht in het echt ook super.

Tot gauw,

Groetjes Esther